Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris opinió personal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris opinió personal. Mostrar tots els missatges

Opinió Personal

El guardián entre el centeno
L’últim llibre llegit a classe és clarament molt diferent de la resta. Quan em va caure a les mans, un dia (concretament un dissabte) abans de que l'haguessin de llegir, vaig pensar en fullejar la primera pàgina per veure que tal seria el llibre i la impressió que me vaig portar és que seria chulíssim, que m'agradaria molt. Ara que ja me l'he acabat, aquesta impressió ha variat en algun aspecte. En l'estil del llenguatge que aquest utilitza aquesta no ha variat donat que continuo pensant que és bastant ingeniós, directe, etc; m'agrada, però potser valdria més no ficar-hi tants fills de puta al llibre, no (sembla que el món estigui ple, i tampoc és això)? Pel que fa al contingut, no pensava que seria així, veig a Holden molt perdut i en certa manera em preocupa, però es aquella preocupació sorgida de la pena que et provoca conèixer a aquest noi.

Opinió personal

Alícia al país de les meravelles
Les aventures d'Alícia al país de les meravelles és una història que ja la coneixia de la mà de Disney, com ha passat amb molts altres llibres que hem llegit. El llibre, al meu parer, està força bé donat que té un toc que no es pot trobar en cap altre de llegit fins ara. El "nonsense" (sense sentit) dóna moltes possibilitats a una història i aquestes possibilitats les ha sabut aprofitar l'autor. Encara que m'ha agradat el llibre,donat que és, pot ser, més complert que la pel·lícula, he trobat a faltar aquella cançó que la Llebre de Març i el Barreter canten tan alegrement mentre prenen el té: "¡feliz, feliz, no cumpleaños!". Cal a dir que amb aquest llibre m'he rigut, encara que no tant com a Peter Pan, perquè hi ha situacions realment absurdes i d'altres que recorden algunes de la pel·lícula que també fan gràcia (totalment absurdes també).

Opinió personal

El llibre de la jungla
Personalment i de moment, penso que aquest ha set el llibre que menys m’ha agradat de tots els que hem llegit. Al començament va estar molt interessant donat que encara i coneixent la història de Mowgli de la mà de Disney, vaig poder comprovar com era realment la vida d’aquest famós nen salvatge criat per llops. El llibre és diferent que la pel·lícula, cosa que passa sovint i per tant, aquest fet no em va estranyar, el que sí ho va fer és que la seva història acabes al capítol tres, tenint en compte que el llibre té set capítols en total. Les altres històries no les coneixia i per tant, va ser una altra aventura per descobrir. La de Kotick, la foca blanca, em va agradar i les altres tres van passar sense pena ni glòria.

Opinió personal

El viento en los sauces
Aquest llibre era un dels quals no coneixia res de la seva història, com tampoc sabia amb certesa de que podia tractar. Així com a l'Illa del tresor, encara que no coneguis el relat ja es sap per on anirà el llibre, amb aquest no ho podia endevinar. Al principi, aquest llibre se'm va fer una mica pesat donat que no m'entusiasmava molt conèixer les aventures del "Topo" i el "Ratón de agua". Després van aparèixer més personatges (el "Tejón", el "Sapo" i la Nutria) i vaig continuar llegint la novel·la. Cada cop em va començar a agradar una mica més i ja no es feia del tot avorrida gràcies a les aventures del "Sapo". Potser, el fet que no m'enganxes des d'un bon principi aquesta història és perquè no hi havia una meta, algun lloc a on arribar, un propòsit, fer un camí per alguna cosa; en canvi, en els altres llibres sí. A l'Illa del tresor, en Jim se'n va per trobar el tresor, a Peter Pan hi ha algú a qui derrotar i al Màgic d'Oz la Dorothy intenta tornar a casa, en canvi, en "El viento en los sauces" els protagonistes sí que viuen aventures, però les viuen pel simple fet que és un altre dia diferent.

Opinió personal

El màgic d'Oz
El següent llibre que hem tingut que llegir és el Màgic d'Oz. Aquest llibre, tot i conèixer la història abans de llegir-lo, no m'ha resultat gens pesat. Considero que és un llibre entretingut, ple d'aventures i continguts interessants. El Màgic d'Oz, dóna una gran importància al grup, grup que ajuda, grup que recolza, grup que està amb tu en els moments en que el necessites. També, parla de carències, de fet, cadascú dels personatges del Màgic d'Oz no s'adonen que estan buscant alguna cosa que ja tenen. Per tant, aquest llibre invita una mica, ja sigui a grans com a petits, a aquesta reflexió.

Opinió personal

Peter Pan
Un altre gran llibre d'aventures que segons la meva opinió supera a l'altre. Encara que ja coneixia la història gràcies a la pel·lícula de Disney, no em va importar gens ni mica tornar-me a retrobar amb aquell nen que no volia créixer, i de fet, no ho va fer mai. Cal a dir que encara coneixent la història de Peter Pan, el llibre em va sorprendre, donat que hi ha matisos que són diferents de la pel·lícula de Disney, sobretot pel que fa a la personalitat de Peter. La pel·lícula de Disney, mostra a Pan com un nen encantador, tot bo i perfecte, no parla gens ni mica de la seva vesant fatxenda, de la seva crueltat, egoisme, egocentrisme, etc. Però tot i a vegades ser així, no sé perquè, Peter Pan em sembla un noiet simpàtic. Cal a dir que llegint les "sortides" (Peter Pan no sabía lo que eran gemelos, por eso a nadie le estaba permitido saberlo. Estos tenían que ir siempre juntos y no hacer alusión a ellos mismos. Peter Pan a vegades li donava per jugar a que dinaven en comptes de dinar de veritat, a ell això li servia, però als altres no) que Peter Pan mostra al llibre, em vaig riure més d'un cop, i més de dos també.

Opinió personal

Illa del Tresor
L'Illa del tresor ha sigut un llibre que m'ha agradat bastant, el fet que sigui una història d'aventures el fa més amè donat que els prefereixo així. D'aquest llibre em va sorprendre un fet i és que jo em pensava que l'aventura dels nostres pirates i anglesos tardaria molt més temps en arribar a l'illa, de fet, pensaba que aquest fet es produiria prop del final per després descobrir el tresor i tornar cap a casa, però no va ser així. Tant és, que penso que era al capítol 10 del llibre quant els protagonistes arriben a l'illa, i cal dir que el llibre en té 34. Crec que l'Illa del Tresor és un llibre que fa pensar, sobretot pel que fa al Hawkins del principi i el Hawkins amb que acaba el llibre.